نوشتنی‌ها

گر راه نمایی همه عالم راه است / گر دست نگیری همه عالم چاه است «سعدی»

نوشتنی‌ها

گر راه نمایی همه عالم راه است / گر دست نگیری همه عالم چاه است «سعدی»

آغازی بر یک وبلاگ

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۱۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

تو انجام هر کاری سخت‌ترین قسمت شروعشه . مثلا یادمه که تو دانشگاه یه استاد داشتیم که می‌گفت سخترین فصل یک کتاب مرجع فصل مقدشه ، شاید تو نظر اول این حرف عجیب به نظر بیاد ولی خوب که فکر کنید میبینید وقتی شروع به خوندن یه کتاب تخصصی میکنید چون با ادبیاتش آشنا نیستید یکم کند پیش می‌رید ، اما همین که یه فصلو رد کردید و با سبکش آشنا شدید با سرعت بیشتری پیش ادامه می‌دید .

آدما هم همینطورن تو برخورد با یه غریبه ساعت‌ اول برخورد سخته چون رفتار ، علایق و در کل شخصیت اون آدمو نمی‌شناسیم نمی‌دونیم از کجا باید شروع کنیم ولی بعد از به مدت که از برخورد گذشت و بالاخره از یه جا شروع کردیم نقاط مشترک رو پیدا می‌کنیم ، حالا دیگه حرف برای گفتن زیاده .

اما در مورد آدما نکته جالبش اینه که شاید نقطه شروع یه رابطه به نظر شروع کنندش مسخره بیاد ، اما خیلی مهم نیست ؛ چون اگه طرفین این رابطه با هم نزدیکی داشته باشن بعد از یه گفتگو رابطه شکل می‌گیره ، اگر هم که نزدیکی نداشته باشن از بهترین نقطه هم که شروع کنی پایان خوبی نخواهی داشت .

نکته جالب در حالتی که رابطه بین آدما شکل می‌گیره اینه‌ که تقریبا اکثر آدما یادشون میره که این رابطه از کجا شروع شده ، برای همین هم هست که میگم اینکه شروع کنی مطلب مهم‌تریه از اینکه از کجا شروع کنی . 

حالا من هم برای شروع این بلاگ داشتم فکر می‌کردم که یک مطلبی بنویسم که برای شروع خاص باشه و افرادی که می‌خوننش تو ذهنشون بمونه ، ولی طبق اصل بالا (که نقطه شروع از یاد رفتنی است) رفتار میکنم و شروع می‌کنم فارق از اینکه از کجا ....


و من الله توفیق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی